Kurumun Maliyet ve Operasyon Yapısına Uygun Araçlar ve Finansman Modeli Belirlenir. Kiralama Sözleşmesinin Sonrasında Belirlenen Araçlar Firmamız Tarafından Satın Alınır, Plaka ve Ruhsat İşlemleri Yapılır; Zincir, Yangın Söndürücü ve İlk Yardım Paketi Gibi Gerekli Donanımlar Eklenir. Sigorta İşlemleri Firmamız Tarafından Süratle Çözümlenir ve Kira Süreci Boyunca Takip Edilir. Tedarik Edilen Araçlar Kurumun Belirlediği Bölgelerde Kurumun Yetkililerine Teslim Edilir. Araç Mülkiyeti İle İlgili Tüm Riskler Firmamız Tarafından Alınır ve Hizmet Alan Kurumlar Firmamızın Sunduğu Avantajlardan Faydalanmaya Başlar. Firmamız Tarafından Kiralanmış Araçların Bütün Periyodik Bakımları ve Onarımları, Türkiye Genelinde Anlaşmalı Servislerde Servis Önceliği Alarak Gerçekleştirilir. 7/24 Ulaşılabilen Firmamızın Desteğiyle, Kurum Yetkilileri Hertürlü Soruları İçin Gerekli Süreçler Konusunda Yönlendirilir. Araçlarla İlgili Olarak, Kurumların Muhasebelerine, Önceden Belirlenmiş Tutar Karşılığı Tek Bir Fatura Düzenli Olarak Gönderilir. Aracın Yasal ve Vergisel Yükümlülükleri Sözleşme Süresince Firmamız Tarafından Takip Edilir ve Ödenir. Belirlenen Kira Dönemi Sona Erdiğinde Araç, Firmamıza İade Edilir.